Úvodem něco o nás ...

Zabýváme se distribucí a prodejem především dámských kabelek, ale i módních doplňků od roku 2011. Na počátku jsme začali distribucí kabelek značky New Berry (odtud název našeho obchodu) a postupně jsme rozšířili nabídku o další značky, jako je například inovativní výrobce elegantních kabelek Grosso, nebo naprosto originálních německých kabelek Fasco. V současné době se také zabýváme distribucí exklusivních kabelek z anglie.

Jako velkoobchod dnes dodáváme zboží do mnoha dalších internetových obchodů a kamenných prodejen po celém území ČR a slovenska.

Naše zboží můžete nakoupit například v největším mezinárodním internetovém obchodě s obuví SPARTOO.

Naše reference přímo od zákazníků najdete na více místech :

   

Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o. nám udělil certifikát Prověřená společnost.

Článek o New Berry napsal například magazín Venilafi, pod titulkem Luxusní kabelky od NewBerry - pro skutečné dámy.


Musím se před nákupem registrovat ?

Ne, to opravdu nemusíte – systém Newberry Vás automaticky zaregistruje při odesílání objednávky. Dostanete tak automaticky vygenerovaný email s přístupovými údaji k Vašemu účtu. Po přihlášení tak můžete sledovat stav Vaší objednávky, získáte přehled o vašich nákupech a můžete také jednoduše zboží reklamovat výběrem ze zakoupených produktů.


Za jak dlouho po objednání mi zboží dorazí ?

Vše, co můžete v našem obchodě zakoupit, máme skladem a připravené k okamžité expedici. Expedujeme každý pracovní den do 14:00 hod. Objednávky přijaté do 13:00 tedy expedujeme v den objednání a zbylé objednávky den následující. Toto GARANTUJEME !

O dalším ztrátovém čase dodávky už rozhodujete Vy sami svým výběrem druhu dopravy. Nabízíme dopravu express (dodání do druhého dne), pokud zvolíte způsob dopravy Kurýr PPL nebo Česká pošta Balík do ruky nebo Česká pošta Balík na poštu. Pokud tedy provedete objednávku do 13:00 hod. a zvolíte z uvedených způsobů dopravy, můžete čekat doručení již zítra (v případě platby dobírkou nebo online platební kartou). V případě platby bankovním převodem čekáme s expedicí, dokud se Vaše platba neobjeví na našem bankovním účtu (zpravidla následující pracovní den po dni Vaší úhrady). Ostatní způsoby dopravy jsou levnější a trvají také delší dobu (zpravidla do 5-ti pracovních dnů). Podrobnější informace o způsobech dopravy a platby najdete ZDE.


Zasíláte na slovensko ? Mohu zaplatit v eurech ?

Ano, vpravo nahoře e-shopu klikněte na slovenskou vlajku a zboží ihned uvidíte ve Vaší měně (EUR). Po ukončení objednávky můžete zaplatit v eurech platební kartou, bankovním převodem, nebo zvolíte klasickou dobírku.

Nabízíme dva druhy dopravy na slovensko tak, aby cena dopravy minimálně zatížila Vaši kapsu. Jelikož náš sklad je umístěn téměř na česko-slovenské hranici, nabízíme Vám dopravu slovenskou poštou. Zásilky slovenskou poštou expedujeme každou středu první třídou (ve čtvrtek máte zboží doma). Druhým způsobem a ještě levnějším  je nechat si zaslat zboží přímo do obchodu, který je partnerem sítě Zásilkovna. Jednoduše si vyberete město a místo z našeho rolovacího menu v prvním kroku objednávky.

V případě nákupu nad 62.5 EUR dopravné neúčtujeme, zaplatíme ho za Vás !


I za mne zaplatíte dopravné ? (jsem z česka)

Ano, v případě objednávky nad 1 500 Kč za Vás zaplatíme dopravné kurýrem PPL, Českou poštou obyčejný balík, nebo Zásilkovnou. V případě výběru dopravy Balík do ruky nebo Balík na poštu si však poštovné hradíte sami.


Mohu zboží koupit za ještě výhodnější cenu ?

Nabízíme často různé slevové akce, které jsou však časově omezené. O těchto akcích vždy včas informujeme naše dosavadní zákazníky emailem (pokud souhlasili se zasíláním našich nabídek) a také naše fanoušky na facebooku.

Klikněte na "To se mi líbí" na naší facebookové stránce, stanete se tak členem a zprávy o slevách budete dostávat automaticky.

 

 


Odpovídají barevně Vaše fotky produktů realitě ?

V drtivé většině ANO.

Produktové fotografie pořizujeme sami a jsme jedinými majiteli těchto fotografií. Investujeme neustále do techniky finance a hlavně spoustu času do celého procesu digitalizace zboží, neboť prvořadé pro nás je, aby naše fotografie byly jednak kvalitní a hlavně aby barevně odpovídaly předloze. Fotky v konečné fázi prochází barevnou korekcí, kdy je každá pořízená fotka srovnána s předlohou a barevně doupravena tak, aby barevný odstín byl maximálně odpovídající.

Na druhou stranu o barevné věrohodnosti zobrazení rozhoduje nastavení Vašeho monitoru či LCD displeje. záleží, jakou aktuální teplotu barev máte nastavenou, kontrast, jas ...


Mohu si zboží "osahat", než ho zaplatím ?

Ano. Zvolte možnost dopravy prostřednictvím sítě Zásilkovna. Zboží dopravíme na pobočku, kterou si sami zvolíte (více jak 220 míst v česku a 56 na slovensku). Zboží si můžete před zaplacením osobně prohlédnout. Více informací o službě Zásilkovna ZDE.


Mohu zboží vrátit nebo vyměnit za něco jiného ?

Ano. Po obdržení zásilky máte 14 dnů čas na rozmyšlenou. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete nám ho vrátit zasláním na adresu expedičního skladu : Lenka Žofková, Nerudova 24, Břeclav, 690 02. Dopravu zboží k nám hradíte vždy Vy. V případě výměny máte od nás bonus dopravu od nás k Vám zdarma (platí jen při první výměně).

Nabídka obchodu

  Možnosti dopravy a platby
 
 
 
Telefon: 602 121 390

E-mail: info@newberry.cz

Najdete nás i na FacebookuNajdete nás i na Pinterestu Najdete nás i na Instagramu

 

Informace

Doprava a platba

Články a aktuality

Sledování zásilek

Kontakt

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Reklamace

Výměna zboží

Odstoupení od kupní smlouvy

NewBerry - velkoobchod a maloobchod dámské kabelky, kabelky Grosso, crossbody, dámské oblečení, pánské tašky, brašny, batohy, sportovní tašky, peněženky, šály, hodinky, bižuterie, módní doplňky, kabelky ze světa (anglie, německo, slovensko, P.R.C...).

Fotografie jsou našim vlastnictvím a podléhají autorskému právu. Používání fotografií bez našeho souhlasu je protiprávní a trestné.

 

 

Navštivte Newberry.cz u ShopMania

Akce a informace na email

Chcete dostávat informace o slevách, akcích a novinkách z našeho obchodu na email?